Sık Sorulan Sorular

Ödeme türleriniz nelerdir?

Kredi Kartı, Kapıda Ödeme veya Havale/EFT şeklinde ödeme seçeneklerimiz mevcuttur.

Ücretsiz Kargo Limiti Ne Kadardır?

350 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargolar, ücretsiz olarak gönderilmektedir. 350 TL altındaki alışverişlerinizde ise 65 TL kargo ücreti bulunmaktadır.

Siparişim ne zaman kargoya verilir? Kargo ne zaman ulaşır?

Hafta içi saat 15:00 ve Cumartesi saat 12:00'e kadar vereceğiniz siparişler aynı gün kargoya verilmektedir. Özel tasarımlı ürünler ise baskı ve hazırlama süreci sebebiyle, ertesi iş gününde kargoya verilmektedir. İllere göre 1-3 iş günü içerisinde teslimatı yapılmaktadır.

Hangi kargo ile gönderim yapıyorsunuz?

Yurtiçi Kargo ile gönderim yapılmaktadır.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

E-Mail adresi ve sipariş numarası ile siparişinizin son durumunu öğrenir, kargo takibini yapabilirsiniz. Takip İçin Tıklayınız....

Toplu siparişi nasıl verebilirim?

0552 332 42 22 Müşteri hizmetlerimizi arayarak veya [email protected] mail adresimize mail göndererek fiyat teklifi alıp, sipariş verebilirsiniz.

Kurye ile aynı gün teslimatınız var mı ?

Konya içi siparişlerinizde bazı bölgelere aynı gün kurye ile teslimatımız mevcuttur.

Siparişim sıcak hava koşullarından etkilenir mi?

Hijyen kuralları yerine getirilerek paketleme yapılır.

Ürünler, mevsimsel şartlardan etkilenmemesi için zararsız yalıtım araç gereçleri kullanılır ve hava koşullarından etkilenecek her ürün paketine buz aküsü yerleştirilir.

Teslimat sürecinde yaşanan ezilme, kırılma ve yırtılma gibi hasarlara karşı sağlam ve güvenli şekilde kutulanır.

Ürünleri nasıl muhafaza edebiliriz ve dayanma süresi nedir?

Serin ve kuru yerde (+18/+22°C’de) muhafaza ediniz. Güneş ışığına doğrudan temasta bırakmayınız. Buzdolabına koymayınız.

Çikolata, Lokum, Cezerye, Akide Şekeri Çeşitlerimizinin dayanma süresi 6 aydır.

Ürünler taze mi?

Ürünlerimiz bir çoğu günlük olarak üretilmektedir. Ürünlerimizin lezzeti ve kalitesi konusunda hiç şüpheniz olmasın gönül rahatlığı ile alışveriş yapabilirsiniz.

Beğenmediğiniz taktirde iade etme imkanınız mevcuttur.

Hediye gönderiminde Paket içerisinde fatura konuluyor mu?

Faturanız hediye paketi ile beraber gönderilmemesi için fatura adresinizi farklı girmeniz gerekmektedir.

Fatura adresinizi farklı girmek için,” fatura adresim farklı olsun” kutucuğunu işaretleyip + Yeni adres ekle kısmından farklı bir adres ekleyebilirisiniz veya Siparişinizi gerçekleştirdikten sonra sipariş numaranızı 0552 332 4222 Müşteri hizmetlerimize iletip faturanızın gönderilmesini istemediğinizi belirtmeniz yeterlidir.

Hediyeniz ise irsaliye ile gönderilmektedir. Faturayı ayrıca e-mail hesabınıza gönderebiliriz.

Hediye paketi nasıl hazırlanıyor.

Büyük bir titizlikle ve kaliteden asla taviz vermeyecek şekilde paketlenmektedir.

Ayrıca sipariş aşamalarında kargo seçeneği bölümünde "siparişle ilgili bir notunuz varsa yazın" kısmına hediye notunuz varsa yazabilirsiniz.

Şikayetlerimi Nasıl Bildirebilirim?

Firmamız her zaman en iyiyi hedeflemekte ve siz değerli tüketicilerimizi her zaman daha iyiye ulaşmak için dinlemektedir.

Firmamız ile ilgili her türlü şikayetlerinizi bize bildirmeniz bize katkı sağlayacaktır.

Şikayetlerinizi [email protected]  adresine veya telefon ile bildirebilirsiniz.

Size nasıl ulaşabiliriz?

0552 332 4222 Müşteri hizmetlerimizi arayarak veya whatsap üzerinden mesaj atarak bize ulaşabilirsiniz.

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Alışveriş deneyimini iyileştirmek için kişisel veri politikamız doğrultusunda çerezler kullanıyoruz. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için Çerez Politikamızı ve Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metnini inceleyiniz.